سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت ویلا و طراحی دکوراسیون داخلی

نظر

 

در ساخت ویلا از سنگ فرش‌ها جهت زیباسازی محوطه خارجی ویلا استفاده می‌شود. سنگ فرش‌ها محیط خارجی ویلا را دل انگیز می‌کنند.وظیفه سنگفرش‌ها محوطه سازی است. بنابراین استفاده از سنگ فرش‌ها برای حیاط نقش مهمی را ایفا می‌کند. قصد داریم در این مقاله به بررسی سنگفرش ها برای حیاط ویلا بپردازیم    .

 

اهمیت انتخاب انواع سنگ فرش برای حیاط ویلا

فوایدی که سنگ فرش‌ها می‌توانند در طراحی دکوراسیون داخلی با طراحی داخلی داشته باشند ،استحکام زمین را نسبت به برف و باران تعیین می‌کنند. سنگ فرش‌ها باید بتوانند آب را سریع از خود عبور دهند. انتخاب انواع سنگ فرش برای حیاط ویلا اهمیت دارد. در اطراف سنگ فرش‌ها استفاده از چمن جلوه بسیار زیبایی را به محوطه ویلا می‌بخشد.

سنگ فرش‌های آجری

ساده‌ترین نوع سنگ فرش‌ها، سنگ فرش های آجری هستند. این سطح از سنگ‌ها مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گیرد. آجرهای مورد استفاده در سنگ فرش‌ها ،رنگ‌های قرمز و نارنجی دارند. که فضای گرمی را به محیط می‌بخشند. این دسته از سنگفرش‌ها معایبی دارند ،که در زمان کوتاهی در مناطق مرطوب پوسیده می‌شوند. بهتر است به هنگام ساخت ویلا پوشش کف حیاط را با دقت انتخاب کنید.

سنگ فرش‌های گرانیتی

این دسته از سنگ فرش‌ها استحکام بالایی دارند. نسبت به گرما و سرما مقاوم هستند. پوشش مناسبی برای حیاط  ویلاها به حساب می‌آیند. بهتر است فاصله بین آنها را با سنگ ریزه پر کنید تا نمای زیباتری به محوطه ویلا بدهد.

سنگفرش به وسیله سنگ ریزه

ساده‌ترین نوع سنگ فرش برای حیاط ویلا به شمار می‌آید. و بهترین گزینه برای پوشش کف می‌باشد. تنها معایب این سنگ فرش‌ها در هنگام باز و بسته شدن در می‌باشد.

سنگ آهک

این دسته از سنگ فرش‌ها به رنگ سفید یا کرم هستند. در مناطق گرم بهتر است از این نوع پوشش استفاده شود. زیرا این سنگفرش‌ها گرمای هوا را کم می‌کنند.

سنگ فرش تراورتن

از مقاومت بالایی برخوردارند. اما نمی‌توان آن‌ها را برای نواحی اطراف استخر استفاده کرد. زیرا آنها لغزنده هستند. این دسته از سنگفرش‌ها به راحتی شسته می‌شوند.

سنگفرش بتنی

یک نوع سنگ فرش مقرون به صرفه و برای پوشش کف حیاط به شمار می‌رود.معمولا در بازسازی ویلا استفاده می شود. البته توجه داشته باشید که استفاده از آنها در هر موقعیتی امکان پذیر نمی‌باشد. به عنوان مثال در مناطقی که فضای سبز دارید و یا گیاهان استفاده کرده‌اید، استفاده از چنین سنگ فرش‌هایی، شما را با محدودیت روبرو خواهد کرد. بهتر است از این دسته از سنگ فرش‌ها در مناطقی استفاده کنید که کشت و کار ندارید.

سنگ فرش باسنگ لوح

زیباترین نوع سنگ فرش می‌باشد.رنگ زغالی یا یشمی دارد. برای مناطق سرد بهترین گزینه به حساب می‌آید. مقاومت بسیار بالایی دارد .شما می‌توانید در مناطق سرد سیر از این سنگفرش ها استفاده کنید.

نکاتی در انتخاب سنگ فرش

توصیه ما به شما این است که از یک تیم متخصص برای محوطه سازی ویلا استفاده کنید. قبل از اقدام به عمل سنگفرش نمودن، تقسیم بندی‌های لازم را انجام دهید تا هزینه‌ها برای شما مشخص گردد. بهتر است از سنگ فرش برای زیبا سازی فضای خارجی ویلا استفاده کنید.

 

ممنون از اینکه تا انتهای مقاله همراه با ما بودید. امیدوارم از مطالب گفته شده لذت برده باشید و مطالب برایتان جالب و مفید واقع شده باشد. شما می‌توانید با مراجعه به مقالات مرتبط از طریق لینک‌های زیر اطلاعات بسیار مناسب و سودمندی در زمینه‌های مرتبط کسب کنید.